- This topic is empty.
מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
מוצגות 4 תגובות – 1 עד 4 (מתוך 4 סה״כ)
אני מנהל חברה לשיווק ברשתות חברתיות. אנחנו עושים תחרות במדיה חברתית בין הגולשים, ומבטיחים שמי שימצא עבורינו את הסלוגן הכי “חזק” עסקית (עבור אחד הלקוחות שלנו) יקבל כפרס כרטיס טיסה ללונדון. השאלה האם במקרה שהסלוגן נמסר לנו / ללקוח במסגרת תחרות, ובעתיד הלקוח יעשה שימוש בסלוגן, האם אותו אדם שחשב על הסלוגן ומסר אותו לנו יכול לבוא בטענות משפטיות כלשהן על הפרת זכויות או לבקש כסף על השימוש בסלוגן? כיצד ניתן להבטיח שלא נקלע למצב מביך כזה בעתיד?
איתמר שלום,
על מנת שהסלוגן שנמסר במסגרת התחרות יהיה שייך ללקוח הרלוונטי, יש להחתים את ממציא הסלוגן על מסמך שבו הוא מוותר על כל זכות באותו סלוגן ושלכם/ללקוח זכות שימוש בסלוגן האמור לכל דבר ועניין שיחפוץ.
האם תקנון כתוב והסכמה של כל מי שמשתתף בתחרות לתקנון מכסה אותנו במקרה כזה?
כן,
כל עוד יהיה האישור יהיה פעולה אקטיבית של המשתתפים, כגון, חובה לגלול עד למטה על כל התקנון ולסמן שהוא מסכים לתנאים.
משרד עו”ד גרשוני ושות’ | כל הזכויות שמורות
תנאי שימוש | מחבר: עו”ד סער גרשוני